Same Nao MVV, vaan joonk tot aajd!

Op 1 mei 2023 is de seizoenkaartencampagne van MVV Maastricht van start gegaan. 35 Millimeter heeft voor MVV Maastricht de fotografie mogen verzorgen die gebruikt wordt in de communicatie van de seizoenkaartencampagne. Van drukwerk tot aan digitale media, voor alles worden de foto’s van hoge kwaliteit gebruikt.

De boodschap van de seizoenkaartcampagne was ‘Same nao MVV, vaan joonk tot aajd!’, of in het Nederlands: ‘Samen naar MVV, van jong tot oud!’. In de fotografie wilden we dan ook het ‘samen-gevoel’ weergeven met verschillende generaties die naar het stadion gaan. Dit hebben we gedaan door een drietal hoofdrolspelers te gebruiken. Sam Ysebaert, oud-speler van de voetbalclub, en zijn twee zoons lopen samen richting het stadion. Hiermee brengen we drie generaties in beeld die samen naar MVV gaan, van jong tot oud!

Ook niet onbelangrijk in de fotografie was een plek waar veel supporters langskomen als zij te voet of per fiets naar het stadion komen. Zij lopen namelijk over de Groene Loper naar het stadion, een plek die voor veel supporters een bekende weg is, zeker voor de fanatieke aanhang van de club die wat verder langs de groene loper hun stamkroeg hebben.

Naast foto’s voor de seizoenkaartencampagne, is er ook een bijpassende video gemaakt die ditzelfde verhaal weergeeft. De video is gemaakt door de mannen van KENO Media, welke wij willen bedanken voor de fijne samenwerking.

Ander werk